Imam Hassan Al-Banna : "Medan bercakap tidak sama dengan medan berkhayal, Medan beramal tidak sama dengan medan bercakap, Medan berjihad tidak sama dengan medan beramal ,Medan berjihad sebenar tidak sama dengan medan berjihad yang silap."
Wanita cantik melukis kekuatan lewat masalahnya, tersenyum saat tertekan, tertawa disaat hati sedang menangis, memberkahi saat terhina, mempesona kerana memaafkan… Wanita cantik mengasihi tanpa pamrih dan bertambah kuat dalam doa dan pengharapan…Wanita cantik mencintai Allah swt lebih dari segala-galanya...

glitter-graphics.com menunduk kerana malu dan menunduk kerana enggan, tiada berbicara dgn seseorang kecuali ketika tersenyum...itulah peribadi Rasulullah s.a.w...

Monday, July 25, 2011

1 bulan

Assalamualaikum wbt...
satu keputusan yang berat tapi terpaksa
inilah yg terbaik...
tak sanggup lagi merasa sakit hati dan tertekan yang terlampau...

after 1 month, i shall say selamat tinggal...BYE BYE to my lovely boss
and
shall say HI HI to my new chapter of my life...

KEM REMAJA CEMERLANG, program yang sama,tapi rasa yang berbeza..
adakah ia yang terakhir???

5 comments:

  1. Wa'alaikumussalam (jawab dulu post kak yg terkini)..napa kak? apa da jadi?

    ReplyDelete
  2. :) kak akan bebas...bebas dr belenggu akak dik.. :) akak akn bhenti kerja dan g satu tempat lain..mohon doanya ya ;)

    ReplyDelete
  3. "satu tempat yang lain"?..misterinya kak..di mana kak? kak dpt kerja baru? o kak nak tinggalkan sabah? sayangnya klu pergi...di sabah ni perlukan orang2 mcm kak untuk suburkan dakwah..

    ReplyDelete
  4. mmg hati akak dh ditawan oleh negeri sabah dik...akak xtau,belum mantap lg jawapan di hati ni nak ke mana..doa2 jak ya..semoga dipermudahkan..andai akak xda di sabah lg,insyaallah,ada lg org lain yg boleh suburkan bumi sabah termasuk kamu kan..:) diri ni hanya kerdil,xbanyak yg di sumbangkan...iringi pemergian akak dgn doa ya..bukan dgn tangisan...:)

    ****sedih sangat..

    ReplyDelete
  5. La tahzan, inallaha maana..moga Allah pemudahkan urusan kakak..mengadulah kepada Allah kerana ALlah tempat sebaik-baik mengadu..

    ReplyDelete